کامپیوتر وپیرآمون آن

کامپیوتر وپیرآمون آن
 
وبلاگ شخصی سعید افخمی
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 605
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين

بر اساس اعلام این شرکت، Dell Vostro 3500 لپ‌تاپی جدید از این خانواده است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده IntelCore i5، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع High Definition Wide LED Anti-Glare است.
تجهیز به کارت گرافیکی Nvidia Geforce 310M, 512MB، سیستم عامل Win 7HB، سه ورودی USB، وب‌کم، کارتخوان، بلوتوث، خروجی مانیتور، خروجی HDMI و… از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.
لپ‌تاپ مذکور با ضمانت زیگورات به بازار داخلی عرضه می‌شود.
بر اساس اعلام زیگورات، این دستگاه با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی پردازنده‌های اینتل از نسل Core i و همچنین صفحه نمایش LED و تکنولوژی رم DDR3 توانسته توجه بسیاری از طرفداران نوت‌بوک‌های قوی و کارآمد را به خود جلب کند. بهره‌گیری از وب‌کم ۲ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، شبکه بی‌سیم، بلوتوث، کیبورد مقاوم در برابر ضربه نیز این نوت‌بوک را از دیگر نوت‌بوک‌های هم رده خود مجزا کرده است.
از دیگر مزیت‌های این دستگاه می‌توان به طول عمر باتری آن اشاره کرد که نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقای بسیار خوبی داشته است که البته استفاده از تکنولوژی جدید قطعات توانمند و کم‌مصرف در این نوت بوک را نباید فراموش کرد.
همچنین مدل Dell Vostro 3300 از لپ‌تاپ‌های تازه وارد این برند در بازار داخلی است که به پردازنده IntelCore i5، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.
صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع High Definition Wide است.
تجهیز به کارت گرافیک Nvidia Geforce 310M, 512MB، درگاه Esata، شبکه بی‌سیم، خروجی مانیتور، خروجی HDMI و… از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ تازه وارد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:dell, توسط سعید افخمی